2012. február 28., kedd

(F)Ínyenckedő

Blogom lassacskén 2 hónapos lesz, és azóta nagy érdeklődéssel figyelem, keresem a hasonló témájú gyűjtőoldalakat.
(F)Ínyenckedő-n olyan recepteket olvashattok, amelyeket különböző országok jellegzetes fűszereivel ízesítek mint pl. wasabi, szójaszósz, kurkuma...
"Megismerkedésem" a konyhával akkor kezdődött amikor a férjem megismertem, és néha néha eljárogattunk különböző éttermekben és ott próbltuk a specialitásokat kóstolgatni és otthon mindezt reprodukálni. Annyira "büszke" voltam az elkészített étkekre, hogy mindig lefényképeztem....aztán jött az ötlet, hogy mi lenne ha le is írnám...és íme itt van az én kedves kis blogocskám:-) http://inyenckedo.blogspot.com.

A blogomat olvasva bizonyára  nektek is fel fog tűnni, hogy szeretek változatosan enni-főzni, előtérbe a zöldséges ételeket helyezem, illetve a természetes fűszerezési módot, szeretem a gyorsan és könnyen elkészíthető étleket.
Egyik kedvenc fűszerboltom (amíg Budapesten éltem) a IX. kerületi vásárcsarnokban található, ami szem szájnak ingere az ott beszerezhető:-).
Képekhez anyit szeretnék hozzáfűzni, hogy  a blogomon megtalálható az elkészítési mód is.





(F)Ínyenckedő  : http://inyenckedo.blogspot.com


Nincsenek megjegyzések:

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek