2011. szeptember 20., kedd

Ételek, torták, próbálkozások



Suncika vagyok az Ételek, torták, próbálkozások című blog szerzője. Egy kicsi, nem túl felszerelt konyha konyhafőnöke vagyok egy 2 éves és egy hamarosan megszülető kis kuktával. November 30-a körül látja meg második kislányom a napvilágot, aki szintén olyan hamar bele fog tanulni a sütés-főzésbe, mint Petra babám. Nagyon sokat segít, elképesztő, hogy nem csak kóstolni tud két évesen. :)

Igazából semmi extra. Háziasszony vagyok, csupán 8 évnyi konyhai tapasztalattal, mindent autodidakta módon sajátítok el, legyen az egy snassz zöldborsófőzelék, vagy éppen a tortadekorálás. Nagy segítségemre van az internet és a hozzám hasonló vagy épp jóval tapasztaltabb blogtársaim. Nem azért kezdtem blogot írni, mert annyira ráérek...sajnos időm az nincs, de igyekszem. Amiért elindítottam a gasztro blogom az az, hogy a kezdő háziasszonyoknak olyan hasznos ételekkel segítsek, tanácsaimmal támogassam őket, hogy minél könnyebben elsajátíthassák a fakanálforgatás rejtelmeit. Aztán kezdtem kalandozni a tortadekorálás irányába és némiképp elcsúszott a blogom a sütemények felé. Kissé részre hajló lett a dolog, de igyekszem visszaállni a normális - mindent főzök-sütök irányba. :)

Gasztro kalandozásaim eddigi megkoronázása a Mindmegette receptversenyén (http://www.mindmegette.hu/tropusi-barbecue-a-mindmegette-elso-fozokurzusan-47309) történt, aholis közel 400 recept közül bekerültem az első tízbe, ezzel megnyerve egy főzőkurzust, ahova másodmagammal mehettem el a Chefparade főzőiskolába. Nagyon jó hangulatú este volt, egy komplett menüt készítettünk, a blogomon erről is olvashatsz.

Jelenleg egy másik receptversenyen benne vagyok a 7 döntősbe, de a vége még odébb van.
Azért úgy gondolom, hogy egy itthon kedvtelésből indult sütés-főzésből mára szépen felfejlődtem és vannak ételeim, amiket már elismertek. Ez mindenképp örömmel tölt el, de egyébként is olyan ember vagyok, akinek a legkisebb elismerés is elismerés és akkora mérhetetlen öröm, hogy nem is értem, hogy élhettem e nélkül a blogolás előtt. :)

Látogass el hozzám, szívesen látlak és kalandozz velem a kis konyhámba, az én ízvilágomba.

http://etelekestortak.blogger.hu




Itt olvashatsz még több gasztroblogger-bemutatkozást >>>



Nincsenek megjegyzések:

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek