2011. augusztus 11., csütörtök

Gasztroterápia - Interjú Emmával


Nos, nézzük akkor a kérdéseket, szépen, sorban:



Néhány szó a családodról, vannak gyermekeid? - Szentendrén élek grafikus párommal, két lány büszke anyukája vagyok.
Magadnak főzöl, vagy nagy családnak? - Miután a gyerekeim már felnőttek, csak akkor főzök nagy családnak, amikor ünnepek alkalmával együtt vagyunk. Szeptembertől viszont - reményeim szerint - sokaknak fogok, mert főzőiskolát nyitok :)
Minden nap főzöl, vagy csak alkalomadtán? - Ha tehetem, akkor igen, főzök minden nap. Szerdán és szombaton reggel kimegyek a piacra, ott jól feltöltődöm az illatokkal, színekkel, az egész hangulattal, aztán irány a konyha :)

Milyen ízeket, főzésmódot , irányzatot szeretsz (pl. hagyományos , magyaros, vegetáriánus, stb )? - Mindent szeretek, a lényeg, hogy finom legyen.
Melyik étel a kedvenced? - A tejberizs.
Kinek a főztjét szereted a legjobban? - Szerénytelenül azt mondanám, hogy a sajátomat :), szerényen viszont azt, hogy Csizmazia Lászlóét, aki az általam nagyon kedvelt Café57 étterem konyhafőnöke.
Melyik ételeket szereted (tudod) a legjobban elkészíteni? - Azokat, amiknek az elkészítéséhez kedvem van, aminek a hozzávalóiból inspirációt meríthetek.

Mi a specialitásod? - Egyszerű alapanyagokból valami érdekes, néha meghökkentő fogás készítése.
Melyik ételeket, alapanyagokat nem szereted? - Fahéj, mazsola, kardamom, somlói galuska, piskótatekercs.
Mi az amit sosem ennél, vagy készítenél el? - Rovarokat.

Életed legnagyobb gasztrobakija? Valami, amit nagyon elszúrtál - Barátokat hívtam karácsony környékén, konfitált kacsára. 5 órán keresztül sült 80 fokon, pontosan úgy, ahogyan a recept előírta. Amikor a római tálat a sütőből az asztalra tettem, álomszép, ropogós, arany barna volt a kacsa, úgy éreztem, életem egyik legzseniálisabb fogását fogom tálalni. Aztán, amikor hozzáláttam a feldaraboláshoz, és kicsit megemeltem, kiderült, hogy az egész tocsog a vérben....  innen szép nyerni, úgyhogy nem adtam fel, visszatettem "normál" hőmérsékletre, és egy óra múlva tényleg istenit ettünk :)
Történt veled valami nagyon vicces, mókás dolog a konyhában? - Még kicsi volt a lányom, amikor egyszer saját fejlesztésű tiramisura hívtam vendégeket, és ő mindenáron segíteni akart a készítésben. Mondtam neki, hogy tessék, itt a Mascarpone, mérj ki x dkg cukrot, és keverd bele. Meg is csinálta szépen, elkészült a mű, ment a hűtőbe éjszakára. Aztán másnap, mikor hozzáültünk elfogyasztani, látom a vendégek arcán, hogy valami nem stimmel, de senki nem mer szólni. Megkóstolom...hát az én egyetlenem cukor helyett sót kevert a Mascarponéhoz... :))))))


... és végül ki az a gasztroblogger, akinek a bemutatkozását szívesen elolvasnád? 
-www.colorsinthekitchen.blogspot.com

A portré nemrég készült rólam egy New York-i főzőiskolában, ezért különösen kedves nekem :)

A pocket coffee muffin fotóját azért választottam, mert jellemző rám: próbálok egyszerű dolgokat valami kis furmánnyal megbolondítani :) Ez a recept például attól érdekes, hogy a muffin tésztájába beledugtam egy Ferrero Pocket Coffee-t :)


 gasztroterapia.blogspot.com


Nincsenek megjegyzések:

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek