2012. augusztus 22., szerda

Bibimoni Receptjei

 
Jámborné Budai Mónika a családban feleség és anya szerepet gyakorlom immár 20-éve.
Gyógy-kéz-láb ápolóként dolgozom,szakmai bemutatkozásom itt olvasható : >>>

A "bibimoni receptjei " blog írását 2011 áprilisában kezdem el ,az ismerőseim és barátaim unszolására.
Nem is gondoltam,hogy valaki fogja olvasni aki nem ismer,de képzeljétek már 13,715-en kattintottak rá.
Alapvégzettségem cukrász ,1998-tól viszont már nem dolgozom benne. A sors úgy hozta ,hogy váltanom kellett.



A mostani szakmám és a régi között óriási a különbség,de nagyon szeretem mert sok mindent megtanultam a betegségekről, annak természetes és orvosi gyógyításáról.
Ezt a tudást próbálom  belecsempészni a blogba is,
nem is gondoltam volna hogy a" mi-mire jó" rovatnak ilyen sikere lesz.  A rovat foglalkozik az élelmiszerek jótékony hatásaival a szervezetre,és a természetes gyógyulással.
De mivel a főzős blogba minden nem fér bele,ezért akit érdekel a szakmai blogomban folytatódik tovább.

Szinte minden nap főzök ,és mivel a rokonok,barátok tudják , hogy cukrász végzettségem is van , általában én sütöm a tortákat a családi ünnepek alkalmával. Így nekik köszönhetően kiélhetem magam a cukrász mivoltomban. Persze a cukrász szakma is sokat fejlődött 13-év alatt,ezért én is tudok még tanulni más-más blogjából.

Szívesen olvasnám Petra bemutatkozását aki a Reformkori konyha blog szerzője.

Íme egy pár kép az alkotásaimról:












Nincsenek megjegyzések:

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek