2012. május 9., szerda

Bemutatkozik a Paradicsom és kókusz blog írója

Kocsis Katica vagyok, az ELTE esztétika MA szakos hallgatója, a trendmagazin.hu újságírója.
A paradicsomeskokusz.blogspot.com -ra publikálom a receptjeimet, azokat, melyeket a páromnak szoktam elkészíteni. A főzés azóta vált a szenvedélyemmé, mióta Őt megismertem, azelőtt állítottam, hogy én sosem fogok főzni. Hát most már naponta készítek valami finomat, mert jó látni, ahogyan az étkezések után jóllakottan hátradől és elmosolyodik.



 Folyamatosan követem a sztárséfek főzőműsorait, leginkább Jamie Oliver stílusát és ételeit kedvelem. Én is hasonló elveket követek a konyhában: kevés alapanyagból, egyszerűen és gyorsan nagyszerű ételeket lehet készíteni.
Tőle tanultam a fajitas, egy mexikói csirkés étel receptjét is, ami azóta a család kedvencévé vált. Általában nálunk a csirkés ételek fogynak a legjobban, a vörös húsokkal kevésbé vagyunk kibékülve. Ennek ellenére zseniális chili con carne-t tudok készíteni.
Persze azért velem is megtörténnek azok a bizonyos konyhai balesetek: tegnap például egy egész tányér majonézes kukoricát sikerült leejtenem, ami fél órás takarítást jelentett.
Mégis életem legnagyobb gasztrobakija a polenta elkészítése volt: már kihűlt, mire a tálalásra került volna a sor, így undorítóan összecsomósodott. A visszataszító állaga miatt nem aratott osztatlan tetszést: azóta nem is készítettem el többet."

Néhány képet csatoltam is. Az egyiken ott a párom is, ami szándékos, hiszen ő volt az, aki miatt el kezdtem a főzést, aki megszerettette velem ezt a dolgot.


















Köszönöm!
Szép napot :)

Katica 


http://paradicsomeskokusz.blogspot.com


Itt olvashatsz még több gasztroblogger-bemutatkozást >>>

Nincsenek megjegyzések:

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek