2012. február 28., kedd

Muffinmágus


A nevem Bíró Viktória, a közigazgatásban dolgozom, de jelenleg itthon vagyok a kislányommal, aki igazi rosszcsont egy éves. Van még egy fiam is, aki első osztályos és a büszkeségem, mert nagyon ügyes mindenben! 

Imádok sütni, főzni. Mióta az eszemet tudom, ott álltam az édesanyám mellett és figyeltem hogyan főz és hogy süti a finomabbnál finomabb süteményeket. A konyhai foglalatosság számomra nem munka, inkább kikapcsolódás, én itt szeretem kiélni magam. Szeretek a családnak főzni, van olyan, amikor összejön a család, hogy 20-an üljük körül az asztalt egy-egy ünnep alkalmával. 
Úgy gondolom, hogy én gyerekkoromban kaptam valamit az édesanyámtól, melynek segítségével játékosan, szinte észrevétlen tanultam meg sütni-főzni.
A családi élet színtere a konyha volt. Mindig itt gyűlt össze a család. Számtalan kedves és néhány keserű emlék fűz ide. Később, mikor elköltöztem otthonról nem volt gond, ha vacsorát  kellett főzni,vagy vendégek jöttek és őket kellett elvarázsolni valami finom kajával, ínycsiklandó desszerttel.

Imádok sütit sütni, meg persze enni is! Szeretem, hogy kikapcsol és kiélhetem a kreativitásomat. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy soha nem rontottam el semmit! Legutóbb például a párom születésnapi tortáját  kiskanállal ettük, mert szétfolyt. De talán ezekből a félresikerült alkotásokból lehet a legtöbbet tanulni.
Időközben rájöttem, hogy vannak olyan emberek akiknek a sütés nem ilyen természetes. Valami miatt nem hozták magukkal otthonról. Vagy azért, mert akkor éppen nem voltak rá fogékonyak, vagy éppen azért mert az édesanyjuk nem szeretett sütni-főzni. Nekik szükségük van tanácsra, segítségre hogy igazi konyhatündérré váljanak. Ebben igyekszem segíteni a Muffinmágus bloggal.

Miért éppen muffinmágus?
Mert, szerintem bárki lehet muffinmágus! A muffin sütést bárki elkezdheti! Kezdő vagy gyakorlott háziasszony, sőt még gyerek is!
Azért szeretem a muffint, mert nagyon változatosan lehet elkészíteni. De sok házi süteményt is készítek, ezeket is közzé teszem a blogban. Így is szeretném megőrizni a régi jó recepteket az utókornak.












Nincsenek megjegyzések:

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek