2011. november 18., péntek

Tortafüggő Marisz


Feleség, anya és nagymama vagyok.Két felnőtt fiam közül egyik nős, két kislánya van, másik egyetemista. 
Kertes családi házban lakunk, konyhakertet, díszkertet művelek, szaladgálós baromfit tartok,mindennap friss ételt főzök. 
Hétvégeken, családi ünnepeken változatos ételeket és finom süteményeket, tortákat készítek. A formatortázás új dolog számomra, először a kisebbik unokám második születésnapjára próbálkoztam egy "katica" tortával, ami szerintem és mások szerint is jól sikerült. Rögtön beleszerettem ebbe a technikába és mivel mindent az internetről tanultam, főleg más gasztro blogokból, ez ösztönzött engem is a blogírásra.

Másfél éve hogy tortázom, a blogot pedig ez év februárjában kezdtem írni.

A cukrászkodáshoz semmiféle profi felszerelést nem vásárolok, valamint egyre inkább ügyelek, hogy minél egészségesebb alapanyagokat használjak. Amit lehet, házilag magam előállítom, pl. ételszínezőket, mascarponét, stb., hogy ezáltal is mentesüljünk a különféle adalék anyagoktól. Örülök, ha egy tortám külcsínre is mutatós, de ennél is fontosabbnak tartom, hogy finom legyen.

Blogomban nemcsak torták, de sütemények, pohár és sütés nélküli desszertek is vannak, de néha egészségügyi jótanácsokat is írok.

Éppen ezért szívesen venném Jámborné Budai Mónika bemutatkozását, aki blogjában a sütés-főzés mellett elég részletesen foglalkozik az egészséges életmóddal.

Minden látogatót szívesen fogadok blogomon:

1 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek