2009. június 1., hétfő

Gasztroblog - hiba?


Felvettem a gasztroblogot az oldalra, mégsem jelenik meg sem a kép, sem az utolsó bejegyzés a blogról? Ennek az az oka, hogy a blogodban nincsen jól beállítva feed. Ezt nem nagyon tudom, hgy mit jelent, csak sejtem. Mindenestere nekem ezt írja ki a blog felvétele után a blogom:

Ettől függetlenül én felveszek minden gasztroblogot, hátha egyszer sikerül beállítani mindenkinek a feedet.

Tehát bennem minden jó szándék megvan, és én is azt szeretném, ha minden blognak látszódnának rendesen a részletei is, de sajnos ezt nem tudom megoldani. Talán Neked sikerül a saját blogodnál megváltoztatni a tulajdonságokat. Hajrá, hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek