2013. július 13., szombat

Zsuzsi finomságai

Gyáfrás Zsuzsinak hívnak a blogom neve pedig Zsuzsi finomságai. Sokat gondolkodtam, hogy milyen nevet válasszak. Aztán úgy döntöttem, hogy mivel az Én blogom lesz, legyen a nevem benne, de kellene valami még utána, valami amit még nem használ senki sem. Na itt estem gondolkodóba, de aztán beugrott, hogy mindig úgy beszélek, hogy megint valamilyen finomságot fogok készíteni. Így gondoltam ez lesz. Na ennyit a névről :)

Gyermekem még nincs, viszont van egy nagyon édes Párom, aki mindenevő. Én kevésbé vagyok az, de így bármit elkészíthetek, nincs határ. Minden nap főzök, ha szükséges, de sohasem azért mert kötelező.
8 éve főzök rendszeresen azóta, hogy elvesztettem Édesanyámat. :(
A recepteket Nagymamámtól és Apukámtól tanultam, de mindig saját magamtól készítettem el. Elkértem a receptet, leírtam, majd megfőztem.

Mindent megfőzök, a kedvencem Tyúkhúsleves.

Süteményben több kedvenc is van, Oroszkrém torta, Dobos torta, Fekete-erdő torta, de palacsinta is jöhet bármikor bármilyen formában. Most bátorkodtam fondant készíteni, úgyhogy most azzal próbálkozom.







Legjobban elkészíteni melyik ételt tudom? Erről talán a Páromat kellene megkérdezni :), de a Bolognai lasagne-m isteni finom :)


Eddigi főzéseim során voltak bakijaim, de talán a legnagyobb bakim az volt, mikor a kelkáposzta főzeléket elsóztam. Pedig Apukám azt mondta, hogy azt nem lehet elsózni, de a Anyukámnak egyszer sikerült. Mondanom sem kell, hogy követtem Anyukám példáját és Én is elsóztam egy kicsit, de még ehető volt :)

Azt hiszem ennyi elég is lesz elöljáróban rólam. Szívesen látok mindenkit a blogomon, ahol megtalálható mindenféle finomság. Előétel, főétel, desszert, fagyi és még savanyúság, befőtt is.



Itt olvashatsz még több gasztroblogger-bemutatkozást >>>

Nincsenek megjegyzések:

Mindent főzős blogok A - C

Mindent főzős blogok D - H

Mindent főzős blogok I - L

Mindent főzős blogok M - P

Mindent főzős blogok R - U

Mindent főzős blogok V - ZS

Süteményes blogok

Édes :)

Kulináris utazás

Vidéki ízek, házias ételek

Különleges ételek

Levesek